tiistai 20. maaliskuuta 2012

Eilisen kuulumisia

Heipä hei! Oon nytten koulussa, mutta katotaan vaan jotain leffaa, niin päätin että voisin kirjoittaa nyt eilisestä ratsastuksesta. Ratsastin Uffella, ja mentiin vann tiellä, noin tunnin ajan, kun kenttä nyt on niin huonossa kunnossa. Menin pitkästä aikaa hackamorella, ja Uffe toimi aikas hyvin niillä! Tosin alussa se oli vähän kova kädelle, mutta sain sen aika nopeasti pehmeäksi edestä. Mentiin kaikkia askellajeja, paljon tölttiä, mikä oli superhyvää! (: Laukassa Uffe alkoi taas painaa aika paljon kädelle, kun olisi Uffen mielestä ollut helpompaa mennä pitkänä kaahaillen, kun hitaasti koottuna. Sain sen kyllä sitten ihan hyvin koottua, ja laukka oli aika hyvää. Ravissa en itse jostain syystä osannut nyt ollenkaan istua, joten siitä ei tullut oikein mitään... Tehtiin sitten pitkät loppukäynnit ja tallissa Uffe sai loimen selkäänsä, kun oli ihan märkä, koska oli satanut, ja pääsi tarhaan kavereitten luokse. (: Mua ärsyttää nyt ihan hirveesti, koska mun biologian projekti katos eilen koneelta (vaikka oli tallentanut sen...). Eli nyt mulla ei ole mitään projektia minkä voisin antaa opettajalle, joten oon nyt aika huonolla tuulella... Ootan vaan että pääsisin kotiin ja talliin, koska siellä tulee aina hyvälle tuulelle! (: Pitää vaan nyt sinnitellä äikän, bilsan ja musan tunnit! Kirjoittelen varmaan vielä illalla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti